Kwaliteitszorg

Niets aan het toeval overlaten


  Voor de levering van eersteklas producten werkt Kébol nauw samen met (internationale) topkwekers. Producten worden direct bij ons aangeleverd in Rijsenhout. Hier beschikken wij over uitgebreide faciliteiten voor de opslag en verwerking van alle soorten bolgewassen en vaste planten.

Kwaliteitsbeleid in de praktijk

Onze kwaliteitmanagers beoordelen de bolgewassen op grootte en kwaliteit, met speciale aandacht voor ziektes en afwijkingen. De ontwikkeling van bollen die wij in onze opslagruimtes bewaren controleren wij regelmatig. Voor uitlevering van de bollen vindt er opnieuw een inspectie plaats door ons en de Bloembollen Keuringsdienst (BKD).

Om de kwaliteit van geleverde bollen en eindproducten te bepalen, planten we steekproefgewijs een aantal stuks op in onze eigen kas. Tot aan het verkoopstadium bij de klant houden wij de ontwikkeling van de bollen nauwlettend in de gaten.

Soepel verloop fytosanitaire keuringen

De controles die wij uitvoeren zijn een belangrijke kwaliteitsgarantie. Ons beleid zorgt er verder voor dat inspecties (door derden) voor fytosanitaire documenten soepel verlopen. Afwijkende bollen in de zending zijn door ons immers al getraceerd en verwijderd.

MPS-gecertificeerd

Door het toepassen van moderne technieken zorgen wij voor mooie en gezonde producten die uitstekend tegen ziektes bestand zijn. Onze producten zijn daarnaast MPS-gecertificeerd. U koopt kwaliteitsproducten rechtstreeks van de kweker. Met de moderne havenfaciliteiten van Brazilië is ook het vervoer per container uitstekend geregeld.

Customer Service

Internationaal transport van bloembollen is complex. Fytosanitaire documenten en verplichte keuringen zijn hier een belangrijk onderdeel van. Onze afdeling Customer Service beschikt over de juiste kennis om deze formaliteiten voor u te verzorgen.

Onze medewerkers doen er alles aan om levertijden zo kort mogelijk te houden. Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder. Neem gerust contact met ons op via telefoon of e-mail.